Garnier Fructis, Volume Restructure, Odżywka wzmacniająca



Zapewnij cienkim włosom i zmęczonym końcówkom witalność i objętość od nasady aż po końce!
Opracowana dla włosów cienkich, wrażliwych, ta lekka odżywka ułatwia rozczesywanie włosów i wzmacnia ich włókna. Odbudowujący bioaktywny kompleks z ceramidów wnika do każdego włosa, aby zwiększyć jego objętość od wewnątrz zapewniając widocznie większą i delikatną w dotyku objętość włosów. 

Cena: 8 zł, 250 ml 

Odżywka ma fajną konsystencję i ładnie pachnie - egzotycznie i owocowo. Poza tym zwiększa objętość włosów i wydaje się, że jest ich więcej. To chyba jedyne plusy. Odżywka okropnie plącze włosy, często nie miałam siły ich rozplątywać i związywałam w koka... Nie obciążała włosów, czasami jej nie spłukiwałam co dawało jeszcze większą objętość a na drugi dzień były i tak nadal ładne (tyle, że jeszcze bardziej splątane). 

Używałam tego produktu od: dwóch miesięcy. Czy kupiłabym go ponownie? Nie.

Ocena: 3/5



5 komentarze:

  1. Lubię ją, miałam parę razy :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tą odżywką, ale zawsze można przetestować. ;3
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie trzeba wypróbowac ,tylko pierw zamawiac z Polski ; )
    Na koncówki by moglo zadzialac ^-^
    Ciekawy blog wiec obserwuje .
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

About us

1. Chodzimy do tej samej szkoły i klasy, i zawsze ze sobą siedzimy na lekcjach.
2. Mamy różne charaktery, ale mimo to się przyjaźnimy.
3. Wyjedziemy za dwa lata do USA, do Kalifornii.
4. Często siedzimy w Domu Kultury i popijamy sobie czekoladę lub kawkę.
5. Mamy zamiar otworzyć sklep internetowy z ubraniami i akcesoriami z zespołów.
6. Chociaż obydwie mamy ten sam kolor oczu - zielony, różnią się one całkowicie.
7. Aggie jest blondynką, a Claudia brunetką.